ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017
Κινηματογράφος | Ταινίες

Ένα προφίλ για δύο , 2017 (Un profil pour deux)

Αξιολόγηση

Id

Σκηνοθεσία
Στεφάν Ρομπελάν
Σενάριο
Στεφάν Ρομπελάν
Πρωταγωνιστούν
Πιέρ Ρισάρ, Γιανίς Λεσπέρ, Φανί Βαλέτ, Στεφανί Κραγιενκούρ, Στεφανί Μπισό, Μασά Μερίλ, Γκιστάβ Κερβέρν
Διάρκεια
100
Χώρα
Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία
Είδος
Κωμωδία
Πρεμιέρα
18 Μαΐου 2017

Χαριτωμένο μαξιμαλιστικό μπέρδεμα ταυτοτήτων, μ' έναν 75άρη χήρο που γνωρίζεται ονλάιν με 28χρονη κι επιστρατεύει ως αντικαταστάτη του στην λάιβ συνάντηση νεαρό κομπιουτερά. Μια χαρά για μαγιάτικη σινεμαδιά.

Η μοναξιά και ιντερνετικό πλασίμπο της, η επικοινωνία μεταξύ των γενεών, το αστείο και το οριακά συγκινητικό παρελαύνουν σε αυτή την γλυκόπικρη γαλλική κωμωδία. Χήρος και ολίγον καταθλιπτικός, ο 75άρης Πιέρ (Ρισάρ, συμπαθής) αποφασίζει να ασχοληθεί με τον υπολογιστή που του χάρισαν. Με τη βοήθεια του νεαρού κομπιουτερά Αλέξ (Λεσπέρ) μαθαίνει τα σόσιαλ μίντια και λίαν συντόμως γνωρίζεται ονλάιν με την Φανί (η… συνονόματη, Βαλέτ), 28χρονη φυσικοθεραπεύτρια που πολύ ενθουσιάζεται από το κομψό, ρομαντικό διαδικτυακό φλερτ του. Και θέλει να συναντηθούν! Οπότε ο γέρων καρδιοκατακτητής, που έχει βέβαια κι αυτός τσιμπηθεί με τη νεαρά, βάζει τον Αλέξ να εμφανιστεί στη θέση του, ενώ εκείνος κρατάει για πάρτη του το ρόλο του… παππού που φιλοξενεί τον «εγγονό» στο διαμέρισμά του… Η «μονομαχία» των δυο γνωρίζοντων ανδρών για τα μάτια της ανίδεης ωραίας Φανί –που βγάζει κάποιο γέλιο, μα όχι ξεκαρδίσματα– και η απροειδοποίητη έλευση στο διαμέρισμα της αδελφής (Μπισό) του Πιέρ και της κόρης της (Κραγιενκούρ, θαυμάσια), η οποία οσονούπω θα παντρευόταν τον Αλέξ, κινούν την πλοκή, ενώ το κωμικοτραγικό μπέρδεμα που ακολουθεί έχει τις καλές (και τις κακές, βέβαια) στιγμές του. Η ρομαντική έξαψη, οι μπερδεμένες ταυτότητες και τα απανωτά ψέματα στήνουν μια ανώδυνη, ψυχαγωγική κωμωδία καταστάσεων –και των ερμηνειών τους.

Χωρίς να διεκδικεί (ή να πετυχαίνει) κάτι το ιδιαίτερο ή αξιομνημόνευτο, αλλά χωρίς να υποτιμά το θεατή της, η ταινία βλέπεται ευχάριστα (ερμηνείες και ρυθμός βοηθούν σ’ αυτό), δίνει μια κάποια τροφή για σκέψη και, βεβαίως, ηθικολογεί και απλουστεύει κατά πως βολεύει τη χαλκέντερη συμβατική κωμωδία.

Τατιάνα Καποδίστρια

Φωτογραφίες