ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018
Κινηματογράφος | Ταινίες

50 Αποχρώσεις του Γκρι Απελευθέρωση , 2018 (Fifty Shades Freed)

Αξιολόγηση

Id

Σκηνοθεσία
Τζέιμς Φόλεϊ
Σενάριο
Νάιαλ Λέναρντ
Πρωταγωνιστούν
Ντακότα Τζόνσον, Τζέιμι Ντόρναν, Αριέλ Κέμπελ, Ρίτα Όρα, Έρικ Τζόνσον, Μάρσα Γκέι Χάρντεν, Λουκ Γκράιμς
Διάρκεια
105
Χώρα
Ηνωμένες Πολιτείες
Είδος
Ερωτικό δράμα
Πρεμιέρα
08 Φεβρουαρίου 2018

Άνα και Κρίστιαν παντρεύονται, πρόσωπα και χούγια από το παρελθόν απειλούν την χλιδάτη ευτυχία τους, τίθεται και το ζήτημα της τεκνοποίησης, το δε σαδομαζό γίνεται σαδομαζί στον επίλογο της τριλογίας.

Στο τέλος του περσινού «Πενήντα πιο σκοτεινές αποχρώσεις του γκρι», ο μορφονιός δισεκατομμυριούχος Κρίστιαν Γκρέι (Ντόρναν) είχε κάνει πρόταση γάμου στην νεαρή (και πρώην άβγαλτη παρθένα), Αναστέιζα Στιλ (Τζόνσον, πάντα συμπαθής). Οπότε, η ταινία που ολοκληρώνει την σινεμεταφορά της ροζ-πορνό τριλογίας της Ι Ελ Τζέιμς, αρχίζει με τον καραχλιδάτο γάμο τους. Πάνε και μήνα του μέλιτος στην Κυανή Ακτή (με ιδιωτικό τζετ, σκάφος, αέναους στροβιλισμούς της κάμερας, και ποπ άσματα ως υπόκρουση), έχουν μια μικροδιαφωνία για το αν πρέπει να κάνει η Άνα ξώβυζη ηλιοθεραπεία, αλλά όλα καλά, μωρέ. Με το γκλαμουράτο σαδομαζοχιστικό σεξ να έχει γίνει πια συναινετική πρακτική του ζεύγους (και να κατέχει μοιραία λιγότερο χρόνο στην ταινία), το σενάριο –που υπογράφει ο σύζυγος της συγγραφέως– πρέπει να σερβίρει κάτι άλλο για να δικαιολογήσει την ύπαρξη του. Επιστρατεύεται, λοιπόν, ο Τζακ Χάιντ (Τζόνσον, ο Έρικ, όχι η Ντακότα πάλι), ο πρώην αφεντικός της Άνα, ο οποίος στήνει ένα παιχνίδι εκδίκησης που απειλεί την ευτυχία του ζεύγους –φτάνοντας έως την απαγωγή αγαπημένου τους προσώπου. Άλλα ζητήματα που προκύπτουν είναι ότι η Άνα επιθυμεί να συνεχίσει να ονομάζεται Στιλ και ουχί Γκρέι στο επαγγελματικό περιβάλλον της, καθώς και το αν είναι έτοιμοι να τεκνοποιήσουν πριν τελειώσει η ταινία. Α, και σε έναν καυγά, τσούπ!, ξετσουμίζει και το σκοτεινό σεξοπαρελθόν του Κρίστιαν.

Είναι προφανές πως όλα αυτά δεν φτιάχνουν στόρι της προκοπής, ειδικά σε ένα περιβάλλον όπου οι χαρακτήρες ε, δεν είναι και τόσο τσεχοφικά πολυεπίπεδοι. Οπότε; Α, κανένα πρόβλημα. Η καταναλωτική χλιδή σε συσκευασία διαφημιστικού σποτ είναι πάντα μια ασφαλής λύση. Η εξόφθαλμη τοποθέτηση προϊόντος, επίσης (πόσα να έδωσε η Audi για εκείνη τη σκηνή αυτοκινητο- κυνηγητού στους δρόμους του Σιάτλ;). Κι είναι και οι ρώγες της Ντακότα, οι γυμνασμένοι κοιλιακοί του Ντόρναν, τα τιμωρητικά πηδήματα, και η βαθιά αγάπη μεταξύ δυο ανθρώπων που πέρασαν τόοοοσα πολλά πριν σμίξουν (τα βλέπουμε εν τάχει σε μονταρισμένη ανασκόπηση πριν το φινάλε). Όλα καλά, λοιπόν. Ζήσαν αυτοί καλά, εμείς το κατά δύναμιν, το δε Κόκκινο Δωμάτιο του Πόνου μάλλον πάει να γίνει βρεφικό…

Τατιάνα Καποδίστρια

Φωτογραφίες