Κινηματογράφος | Ταινίες

Pacific Rιm | Εξέγερση , 2018 (Pacific Rim: Uprising)

Αξιολόγηση

Id

Σκηνοθεσία
Στίβεν Ες ΝτιΝάιτ
Σενάριο
Έμιλι Καρμάικλ, Κίρα Σνάιντερ, Στίβεν Ες ΝτιΝάιτ, Τι Ες Νόουλιν
Πρωταγωνιστούν
Τζον Μπογιέκα, Σκοτ Ίστγουντ, Κέιλι Σπέινι, Ρίνκο Κικούτσι, Άντρια Αριόνα, Τιάν Τζινγκ, Ρίνκο Κικούτσι, Τσάρλι Ντέι
Διάρκεια
111
Χώρα
Ηνωμένες Πολιτείες
Είδος
Περιπέτεια φαντασίας (και σε 3D)
Πρεμιέρα
22 Μαρτίου 2018

Ηλίθιο, στερεότυπο στόρι, οι γνωστές χιλιοϊδωμένες ψηφιακές μαγκιές στα εφέ, άθλιοι διάλογοι, και μια φτηνιάρικη εσάνς βιντεοπαιχνιδιού, στο σίκουελ με τα γιγάντια σαυροειδή άλιεν και τα τερατώδη ανθρωποκίνητα ρομπότ.

Αν υποθέσουμε πως η παρουσία του Ντελ Τόρο στον σκηνοθετικό θώκο της πρώτης ταινίας «Pacific Rim» την έσωσε σε κάποιο βαθμό, εδώ το πράμα δεν σώζεται με τίποτα, φοβάμαι… Κεντρικό πρόσωπο είναι ο μικροκακοποιός-βαποράκι, Τζέικ Πέντεκοστ (Μπογιέγκα), που τυγχάνει γιός του μακαρίτη Στάκερ Πέντεκοστ (Έλμπα σε φλασμπάκ), του θρυλικού χειριστή-ήρωα (της πρώτης ταινίας και) των τεράστιων, μεταλλικών ρομπότ ονόματι Γιέγκερ, με τα οποία η ανθρωπότητα είχε ρουμπώσει (πάντα στην πρώτη ταινία) τα Καϊτζού, τα φοβερά εξωγήινα τέρατα που βγαίνουν, λέει, από το Ρήγμα του Ειρηνικού –σαν τις κατσαρίδες από το ντουλάπι, ένα πράμα. Αυτός, τέλος πάντων, μαζί με μια ατίθαση 15χρονη ρακοσυλλέκτρια-εφευρέτη-πολεμίστρια (Σπέινι), και τον πάλαι ποτέ συν-φαντάρο του, Τζέικ (Ίστγουντ, πόσο δεν το’ χει!), θα ηγηθούν μιας παγκόσμιας, εχμμ, εκστρατείας, να πω; -εκστρατείας, λοιπόν, για την αναβίωση των ρομπότ Γιέγκερ, καθότι τα Καϊτζού έχουν κάνει και πάλι ντου στον πλανήτη. Θυμίζω: τα Γιέγκερ τα χειρίζονται δυο άνθρωποι ταυτόχρονα, οι οποίοι συνδέονται σε νευρωνικό επίπεδο, συντονίζονται κάπως, και δρουν ως τα δυο ημισφαίρια του «εγκεφάλου» του ρομπότ. Συγχρόνως, στην όλη εκστρατεία παίζει και ο εν δυνάμει ύποπτος ρόλος ενός κινεζικού επιχειρηματικού κολοσσού, που διευθύνει η λευκοντυμένη και μανδαρινικά ομιλούσα Τζινγκ. Τελικά, μην χαλάσουμε και τις σχέσεις μας με την Κίνα, άλλος είναι ο κακός. Και δώσ’ του μάχες, και αποδράσεις, και καταστροφές (κάθε κινηματογραφικής απόλαυσης…).

Ταξιδεύοντας, και καλά, σε χαζευτικά location, από το γιαπωνέζικο όρος Φούτζι και τους παγωμένους καταρράκτες της Ισλανδίας, έως το Ελ Έι, το Σίδνεϊ και την Κίνα (χαμπάρι δεν πήρα, τόσο χάλια μου φάνηκε η όλη φάση), η ταινία παρακολουθεί μάχες μεταξύ ρομπότ και άλιεν, ή ρομπότ και ρομπότ με εμβόλιμα κάτι δήθεν χιουμοριστικά πάρε-δώσε μεταξύ των εντελώς κλισαρισμένων ηρώων. Τίποτα που δεν έχουμε ξαναδεί –και σε σαφώς καλύτερη εκδοχή. Και, βρε Σκοτ μου, αφού δεν σε πάει το υποκριτικό, γιατί δεν μένεις στις φωτογραφήσεις, αδελφέ;

Τατιάνα Καποδίστρια

Φωτογραφίες