ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
Κινηματογράφος | Ταινίες

24 ώρες προθεσμία , 2017 (24 Hours To Live)

Αξιολόγηση

Id

Σκηνοθεσία
Μπράιαν Σμερς
Σενάριο
Ρον Μίτα, Τζιμ ΜακΚλέιν, Ζακ Ντιν
Πρωταγωνιστούν
Ίθαν Χοκ, Πολ Άντερσον, Ρούτγκερ Χάουερ, Άινταν Χουίτοκ, Λίαμ Κάνινγχαμ, Νάταλι Μπολτ, Τσινγκ Ξου, Τζένα Άπτον
Διάρκεια
93
Χώρα
Ηνωμένες Πολιτείες
Είδος
Περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας
Πρεμιέρα
31 Μαΐου 2018

Πληρωμένος εκτελεστής σκοτώνεται εν ώρα αποστολής, αλλά… ανασταίνεται από καταχθόνιους επιστήμονες μόνο για να τελειώσει τη «δουλειά» μέσα σε 24 ώρες, σε αυτή την μετριότατη περιπέτεια με λάθος πρωταγωνιστή.

Ο Τράβις Κόνραντ (Χοκ, ορισμός του λάθος κόντρα ρόλου), πρώην κομάντο της CIA, το’χει γυρίσει σε πληρωμένος εκτελεστής. Ενώ βρίσκεται σε «άδεια», πενθώντας τον φόνο συζύγου (Άπτον) και γιού, προσεγγίζεται από τον Τιμ Μόροου (Άντερσον), παλιό συνάδελφο, που του προτείνει μια έκτακτη «δουλειά» για λογαριασμό της σκοτεινής οργάνωσης Κόκκινο Βουνό: να ξεπαστρέψει μάρτυρα (Χουίτοκ), που προτίθεται να καταθέσει κατά του αφεντικού της οργάνωσης (Κάνινχαμ). Α, του προτείνει και ένα εκατομμύριο δολάρια τη μέρα. Κατόπιν σκέψης, ο Τράβις κάνει την αμοιβή δυο (εκατομμύρια, καλέ) και δέχεται. Φύγαμε για Νότιο Αφρική (πέφτουν τα σχετικά εναέρια τουριστικά πλάνα), όπου ο Τράβις πλευρίζει και φλερτάρει την πράκτορα της Ιντερπόλ, Λιν Μπίσετ (Ξου), που προστατεύει τον μάρτυρα. Την επομένη, ο εκτελεστής πέφτει νεκρός από βόλι της Λιν. Πλην όμως (τώρα σκάει το καλό), ο Τράβις ξυπνάει σε χειρουργική τράπεζα, όπου οι αντιδεοντολογικοί επιστήμονες του αφεντικού του Κόκκινου Βουνού τον έχουν επαναφέρει στη ζωή –ΑΛΛΑ, μόνο για 24 ώρες. Ίσα για να ξεράσει στο αφεντικό όσα έμαθε απ’ τον μάρτυρα.

Εννοείται πως ο ήρως μας, με οθόνη φτηνιάρικου ψηφιακού ρολογιού ενσωματωμένη στον καρπό του αριστερού χεριού να μετράει αντίστροφα τον χρόνο, θα χωνέψει επιτέλους ότι δουλεύει για τους κακούς (η οργάνωση βαρύνεται με σφαγή πολιτών –απαπά), και θα συνεργαστεί με την Λιν και τον Τιμ (μη σας πω και με τον μάρτυρα) για να αντιμετωπίσει τους κακούς. Εννοείται επίσης, πως όσο περνάει ο χρόνος, ο εκτελεστής αρχίζει να παραληρεί και να το χάνει (εδώ πέφτουν φλασμπάκ με την λατρεμένη σύζυγο)… Ο Σμερς, πρώην κασκαντέρ-αστέρι, παραπαίει σκηνοθετικά –ακόμα και οι σκηνές δράσης-ξύλου, που ας πούμε τις κατέχει, φαντάζουν «λίγες»–, ενώ το σενάριο είναι παιδαριώδες. Ο δε υπέροχος Χοκ, τι πήγε κι έμπλεξε με τα πίτουρα; Ποιος φαντάστηκε, αλήθεια, ότι ο Ίθαν των λεπτών συναισθηματικών αποχρώσεων και των κοινωνικών δραμάτων θα μπορούσε ποτέ να πείσει ως λαλημένος εκδικητής τύπου «Τζον Γουίκ» (ταινία, που είχε τους ίδιους παραγωγούς με τούτην);

Τατιάνα Καποδίστρια

Φωτογραφίες