Κινηματογράφος | Ταινίες

Η συνάντηση , 2017 (The place)

Id

Σκηνοθεσία
Πάολο Τζενοβέζε
Σενάριο
Πάολο Τζενοβέζε, Ιζαμπέλα Αγκουιλάρ, Κρίστοφερ Κουμπάζικ
Πρωταγωνιστούν
Βαλέριο Μασταντρέα, Μάρκο Τζιαλίνι, Άλμπα Ρορβάκερ, Αλεσάντρο Μπόργκι, Σίλβια Ντ’Αμίκο, Τζούλια Λατσαρίνι, Βινίτσιο Μαρκιόνι, Σαμπρίνα Φερίλι, Βιτόρια Πουτσίνι
Διάρκεια
105
Χώρα
Ιταλία
Είδος
Δράμα μυστηρίου
Πρεμιέρα
27 Σεπτεμβρίου 2018

Διάφοροι άγνωστοι συρρέουν σε καφέ-μπαρ, όπου βρίσκεται νυχθημερόν ένας άνδρας που υπόσχεται να τους πραγματοποιήσει οποιαδήποτε επιθυμία τους, αλλά πάντα έναντι κάποιου διόλου αμελητέου τιμήματος.

Η νέα ταινία του Τζενοβέζε, δημιουργού του πανέξυπνου «Τέλειοι ξένοι»  (που, ως γνωστόν, μεταγγίστηκε με επιτυχία στα ελληνικά από τον Αθερίδη), βασίζεται στην αμερικανική καλωδιακή τηλεσειρά «The Booth At The End». Δυστυχώς, η δημοσιογραφική προβολή της, παρά τις εξαγγελίες, δεν ευοδώθηκε ποτέ, συνεπώς λίγα πράματα μπορούμε να πούμε για δαύτην. Κεντρικό πρόσωπο του φιλμ, ένας μυστηριώδης άντρας (Μασταντρέα), που νυχθημερόν κάθεται ήσυχα-ήσυχα σε ένα συγκεκριμένο τραπέζι στο καφέ-μπαρ The Place. Εκεί, τον «επισκέπτονται» διάφοροι άγνωστοι καταθέτοντάς του έναν διακαή πόθο τους για κάτι εν πολλοίς ανέφικτο: μια γηραιά κυρία (Λατσαρίνι), επί παραδείγματι, ζητάει να θεραπευτεί το Αλτσχάιμερ του άντρα της. Μια καλόγρια (Ρορβάκερ) επιθυμεί να αισθανθεί εκ νέου την παρουσία του Θεού, και μια κοπέλα (Ντ’Αμίκο) να γίνει πιο όμορφη… Μόνο που για να πραγματοποιήσει τις επιθυμίες τους, ο φαουστικός μυστηριώδης θαμώνας του καφέ-μπαρ ζητάει τρομερά πράγματα εις αντάλλαγμα. Η γριά με το συζυγικό Αλτσχάιμερ, ας πούμε, πρέπει να βάλει μια βόμβα σε μέρος όπου με βεβαιότητα θα προκύψουν αρκετά θύματα… Ένας άλλος «πελάτης» πρέπει, ξερωγώ, να σκοτώσει ένα άσχετο παιδί για να σώσει το δικό του… Δεν μαθαίνουμε ποτέ ούτε το όνομα, ούτε την ιδιότητα του μυστηριώδους άντρα. Αλλά και για τους συνολικά 11 «πελάτες» με τα λιγότερο ή περισσότερο πιεστικά αιτήματα, πάλι μαθαίνουμε μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Όλη η ταινία εκτυλίσσεται στο καφέ-μπαρ, με την έμφαση να πέφτει στους διαλόγους –και, κατ’ επέκταση, στις ερμηνείες. Και το αδυσώπητο ερώτημα πλανάται (αναπάντητο, νομίζω) από την αρχή έως το τέλος: μέχρι πού είμαστε διατεθειμένοι να φτάσουμε, για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε;   

Φωτογραφίες