ΠΕΜΠΤΗ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018
Μουσική | Κυκλοφορίες

Άκουσα: τον «Έρωτα Αγκάθι» του Μιχάλη Χατζηγιάννη Cobalt



Cd_large_%ce%9c%ce%b9%cf%87%ce%ac%ce%bb%ce%b7%cf%82-%ce%a7%ce%b1%cf%84%ce%b6%ce%b7%ce%b3%ce%b9%ce%ac%ce%bd%ce%bd%ce%b7%cf%82-%ce%88%cf%81%cf%89%cf%84%ce%b1%cf%82-%ce%b1%ce%b3%ce%ba%ce%ac%ce%b8%ce%b9  

Ένα γενναίο δισκογραφικό come back.

Ποτέ δεν ήμουν η απόλυτη φαν Χατζηγιάννη, αλλά έχω κάνει τα πάντα μαζί του: Έχω χορέψει σε θερινή disco, έχω ρομαντζάρει με ανοιχτό παράθυρο και μαλλί να ανεμίζει (ζημιά εκείνο το «Πάρτι»…) έχω σταθεί σε ουρά, με την 8χρονη και τις φίλες της να με κοιτούν στα μάτια και να αδημονούν για αυτόγραφο. Είναι θέμα timing, βλέπετε. Με τα μιντιακά δεδομένα εκείνης της μακρινής εποχής (των αρχών του νέου αιώνα) ήταν αδύνατον να ξεφύγεις από το «φαινόμενο» που σάρωνε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα, δίνοντας νέο περιεχόμενο (νέους φαν, νέο πεδίο δράσης) στην ελληνική ποπ. Τυχαίο; Και ούτε λόγος βέβαια για εκείνο το αφοριστικό (που ενδεχομένως ακόμα ακούγεται) «τον έφτιαξαν τα μίντια», γιατί το ακούω και γελάω. Ξυπνήστε παίδες. Στην Ελλάδα ζούμε. Αν υπήρχε η οργάνωση, το know how , ο επαγγελματισμός που υπονοείτε, έτσι ώστε να μπορεί να κατασκευαστεί κάτι εκ του μηδενός (άσε που δεν ισχύει πουθενά αυτό) θα ήμασταν αλλού τώρα.

Και πάμε στο θέμα μας. Στην επιστροφή…
Χατζηγιάννης μερικά χρόνια μετά, σ’ ένα νέο ξεκίνημα, όπως του αξίζει και του αναλογεί. Γιατί στον «Έρωτα Αγκάθι», όπου για πρώτη φορά συνεργάζεται συνολικά με την Λίνα Νικολακοπούλου έχουμε μια ολοκληρωμένη easy listening δουλειά προσεγμένη και δουλεμένη στα σημεία, με σωστή ροή, ωραίες εναλλαγές, όπου δεν λείπουν και ο κορυφαίες στιγμές. Κομμάτια όπως το «Σε ποιόν να πω το Σ’ αγαπώ» που μοιράζεται με την Δήμητρα Γαλάνη ή το εναρκτήριο «Άννα» θα ήταν αρκετά να τον βάλουν εκ νέου στο παιχνίδι. Ηλεκτρονική ποπ με αποχρώσεις, άλλοτε προς την τζαζ -δίνοντας στο τρομπόνι και τα κρουστά την πρωτιά (στο «Είσαι το Αστερι μου»)- άλλοτε προς τον αισθησιασμό και τον ρυθμό μιας τσιγγάνικης βαλκανικής ορχήστρας (η «Σαϊτιά» όπου συμμετέχει και ο Θανάσης Αλευράς είναι η ελληνική μετάφραση του Siki Siki Baba) και άλλοτε προς τα 80ς – «Καληνύχτα»- υπενθυμίζοντας ότι το δίδυμο Κραουνάκης/Νικολακοπούλου μάς έχει δώσει αριστουργήματα, που με νέες εκτελέσεις μπορούν να μεσουρανήσουν ξανά. Μπαλάντες με ερωτικό περιεχόμενο ("Έρωτας Αγκάθι", "Κράτα με Εδώ" ) ή εφηβικά ενσταντανέ ("Κοίτα με" ) μια δική του διασκευή στο αγγλόφωνο «Back To The Start" ("Παντού"), όλα φτιαγμένα με την προσοχή και τις ενορχηστρωτικές εναλλαγές που καλεί η περίσταση.

Δεν ξέρω πόσο αντικειμενικός μπορεί να γίνει κανείς μιλώντας για μουσική, αλλά με το δεδομένο ότι ο Χατζηγιάννης έγινε είδωλο καθιερώνοντας μια πιο ενήλικη ποπ που «μιλούσε» σε όλη την οικογένεια, τώρα επιστρέφει για να πιάσει και πάλι το νήμα από εκεί που το άφησε, φτιάχνοντας έναν έντιμο δίσκο, με πρώτης ποιότητας υλικά. Τα δικά του «υλικά». Εκείνα που κάποτε τον εκτόξευσαν στα ουράνια. Από κει και πέρα είναι και θέμα timing. Και τύχης. Πάντως ότι κάνει γενναίο come back είναι αναμφισβήτητο.

Χάρη Ποντίδα

Κυκλοφορίες Οκτωβρίου 2018

Κυκλοφορίες Ιουλίου 2018

Κυκλοφορίες Ιουνίου 2018

Κυκλοφορίες Απριλίου 2018

Κυκλοφορίες Μαρτίου 2018

Κυκλοφορίες Φεβρουαρίου 2018

Κυκλοφορίες Νοεμβρίου 2017

Κυκλοφορίες Σεπτεμβρίου 2017

Κυκλοφορίες Αυγούστου 2017

Κυκλοφορίες Ιουλίου 2017

Κυκλοφορίες Ιουνίου 2017

Κυκλοφορίες Μαΐου 2017

Κυκλοφορίες Απριλίου 2017

Κυκλοφορίες Μαρτίου 2017

Κυκλοφορίες Φεβρουαρίου 2017

Κυκλοφορίες Ιανουαρίου 2017

Κυκλοφορίες Δεκεμβρίου 2016

Κυκλοφορίες Νοεμβρίου 2016

Κυκλοφορίες Οκτωβρίου 2016

Κυκλοφορίες Σεπτεμβρίου 2016

Κυκλοφορίες Αυγούστου 2016

Κυκλοφορίες Ιουλίου 2016

Κυκλοφορίες Μαΐου 2016

Κυκλοφορίες Απριλίου 2016

Κυκλοφορίες Μαρτίου 2016

Κυκλοφορίες Φεβρουαρίου 2016

Κυκλοφορίες Ιανουαρίου 2016

Κυκλοφορίες Δεκεμβρίου 2015

Κυκλοφορίες Νοεμβρίου 2015

Κυκλοφορίες Οκτωβρίου 2015

Κυκλοφορίες Απριλίου 2015

Κυκλοφορίες Φεβρουαρίου 2015

Κυκλοφορίες Ιανουαρίου 2015