ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017
Μουσική | Κυκλοφορίες

Norah Jones …little broken hearts 2012, ΕΜΙ



Cd_large_norah-jones-little-broken-hearts-high-quality-album-cover-art-hd-2012  

Οι συνθετικές της ικανότητες είναι περιορισμένες, τα τραγούδια της ξεχνιούνται εύκολα και μένει μόνο μια ατμόσφαιρα και η φωνή της.

Με το που εμφανίστηκε πριν από 10 χρόνια η Norah Jones (στις φλέβες της τρέχει το αίμα του Ραβί Σανκάρ) κέρδισε τις εντυπώσεις ως ένα λευκό νεαρό κορίτσι που μπορεί να τραγουδάει πειστικά τις διάφορες εκδοχές της μαύρης μουσικής, από τζαζ μέχρι σόουλ κι όχι  μόνο αυτό αλλά να γράφει και μόνη της τα τραγούδια. Όπως η Adele τώρα, η Norah Jones πριν από μερικά χρόνια γνώρισε αποδοχή και επιτυχία, βραβεία Grammy και μια θέση στο (διαρκώς ανανεωνόμενο) πάνθεον με τις "νέες ντίβες". Και να που έφτασε στον 5ο της δίσκο που συνδημιούργησε με τον Brian Burton, ο οποίος με το καλλιτεχνικό του ψευδώνυμο «Danger Mouse» έχει αναλάβει και την παραγωγή. Απ' ότι φαίνεται η Jones εδώ επιχειρεί μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί μουσικά από το τζαζ/σόουλ περιβάλλον και να δείξει ότι μπορεί και χωρίς αυτό το "δεκανίκι" να γράψει και να ερμηνεύσει τραγούδια. Βασίζεται γι' αυτό στον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας (πρωτίστως), του πιάνου και των εγχόρδων και παρά τον μελοδραματικό (όπως φανερώνει και ο τίτλος του δίσκου) χαρακτήρα των στίχων, η ίδια κρατάει έναν -μονίμως- αποστασιοποιημένο τρόπο ερμηνείας, σαν ένας τρίτος που αφηγείται ιστορίες σχέσεων που άκουσε ή έζησε τόσο παλιά που δεν την αγγίζουν πια.
Χαμηλοί τόνοι, λιτές φόρμες, μελαγχολική διάθεση (αν και προς το τέλος προσπαθεί να ανεβάσει λίγο το τέμπο) για έναν δίσκο "ενηλικίωσης" που όμως αποκαλύπτει με ακόμη πιο σαφή τρόπο αυτό που μπορούσε να υποψιαστεί κανείς και από τα προηγούμενα άλμπουμ της. Οι συνθετικές της ικανότητες είναι περιορισμένες, τα τραγούδια της ξεχνιούνται εύκολα κι αυτό που μένει (που έμενε πάντα δηλαδή) είναι μια ατμόσφαιρα και οι ερμηνευτικές της δυνατότητες. Όπως έλεγε παλιά και ο Brian Eno: "Μια μουσική που μπορείς το ίδιο εύκολα να την ακούσεις ή να την αγνοήσεις".

Μάκης Μηλάτος

Κυκλοφορίες Σεπτεμβρίου 2017

Κυκλοφορίες Αυγούστου 2017

Κυκλοφορίες Ιουλίου 2017

Κυκλοφορίες Ιουνίου 2017

Κυκλοφορίες Μαΐου 2017

Κυκλοφορίες Απριλίου 2017

Κυκλοφορίες Μαρτίου 2017

Κυκλοφορίες Φεβρουαρίου 2017

Κυκλοφορίες Ιανουαρίου 2017

Κυκλοφορίες Δεκεμβρίου 2016

Κυκλοφορίες Νοεμβρίου 2016

Κυκλοφορίες Οκτωβρίου 2016

Κυκλοφορίες Σεπτεμβρίου 2016

Κυκλοφορίες Αυγούστου 2016

Κυκλοφορίες Ιουλίου 2016

Κυκλοφορίες Μαΐου 2016

Κυκλοφορίες Απριλίου 2016

Κυκλοφορίες Μαρτίου 2016

Κυκλοφορίες Φεβρουαρίου 2016

Κυκλοφορίες Ιανουαρίου 2016

Κυκλοφορίες Δεκεμβρίου 2015

Κυκλοφορίες Νοεμβρίου 2015

Κυκλοφορίες Οκτωβρίου 2015

Κυκλοφορίες Απριλίου 2015

Κυκλοφορίες Φεβρουαρίου 2015

Κυκλοφορίες Ιανουαρίου 2015

Κυκλοφορίες Δεκεμβρίου 2014

Κυκλοφορίες Νοεμβρίου 2014

Κυκλοφορίες Οκτωβρίου 2014

Κυκλοφορίες Μαΐου 2014

Κυκλοφορίες Μαρτίου 2014

Κυκλοφορίες Ιανουαρίου 2014

Κυκλοφορίες Δεκεμβρίου 2013

Κυκλοφορίες Νοεμβρίου 2013

Κυκλοφορίες Οκτωβρίου 2013

Κυκλοφορίες Σεπτεμβρίου 2013

Κυκλοφορίες Αυγούστου 2013

Κυκλοφορίες Ιουλίου 2013

Κυκλοφορίες Μαΐου 2013

Κυκλοφορίες Απριλίου 2013

Κυκλοφορίες Μαρτίου 2013

Κυκλοφορίες Φεβρουαρίου 2013

Κυκλοφορίες Ιανουαρίου 2013

Κυκλοφορίες Δεκεμβρίου 2012

Κυκλοφορίες Νοεμβρίου 2012

Κυκλοφορίες Οκτωβρίου 2012

Κυκλοφορίες Σεπτεμβρίου 2012

Κυκλοφορίες Αυγούστου 2012

Κυκλοφορίες Ιουλίου 2012

Κυκλοφορίες Ιουνίου 2012

Κυκλοφορίες Μαΐου 2012

Κυκλοφορίες Απριλίου 2012

Κυκλοφορίες Μαρτίου 2012

Κυκλοφορίες Φεβρουαρίου 2012

Κυκλοφορίες Ιανουαρίου 2012

Κυκλοφορίες Δεκεμβρίου 2011

Κυκλοφορίες Νοεμβρίου 2011

Κυκλοφορίες Οκτωβρίου 2011

Κυκλοφορίες Σεπτεμβρίου 2011

Κυκλοφορίες Αυγούστου 2011

Κυκλοφορίες Ιουλίου 2011

Κυκλοφορίες Ιουνίου 2011