ΤΡΙΤΗ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
Θέατρο | Νέα

8 παραστάσεις που ρίχνουν αυλαία και δεν πρέπει για κανένα λόγο να χάσετε! 12 Μαρτίου 2018

Δείτε αναλυτικά ποιες είναι.

Η θεατρική σεζόν είθισται να λήγει την Κυριακή των Βαϊων. Φέτος δεν είναι λίγες οι παραστάσεις που ρίχνουν αυλαία τις ημέρες αυτές, του Πάσχα. Εμείς επιλέξαμε τις 8 πιο δυνατές παραστάσεις που δεν πρέπει για κανένα λόγο να χάσετε!

«Ο φάρος» : Προφανώς και δεν είναι σύνηθες. Κεντρικό θέατρο της πόλης να ανεβάζει άγνωστο έργο, άγνωστου – στην Ελλάδα – συγγραφέα και δη Ιρλανδού (Κόνορ ΜακΦέρσον), αταξινόμητο ως προς το ύφος του και βραδείας καύσης. Και να όμως που ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης κέρδισε το στοίχημα και με το παραπάνω με τον «Φάρο». Το επικίνδυνο αυτό πείραμα -  εύφλεκτο σαν το ουίσκι που ρέει αφειδώς επί σκηνής – βρίσκει μια ωραία διαχειριστική ισορροπία στην ανάγνωσή του υπολογίζει πολλά στις ερμηνείες των πρωταγωνιστών του, του Αιμίλιου Χειλάκη, του Νίκου Ψαρρά, του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου, του Προμηθέα Αλειφερόπουλου και του ίδιου του Κ. Μαρκουλάκη.
Μέχρι Κυριακή 1 Απριλίου στο Θέατρο Αθηνών

«Επτά χρόνια» Η ιστορία θα μπορούσε να αναγνωστεί έως και επίκαιρη: Τέσσερις φίλοι και συνιδρυτές μιας εξαιρετικά επιτυχημένης εταιρίας νέων τεχνολογιών βρίσκονται στο μάτι του κυκλώνα όταν πληροφορούνται πως ο ΣΔΟΕ έχει εντοπίσει δεδομένα σοβαρής φοροδιαφυγής στις τάξεις τους και σκοπεύει να πραγματοποιήσει άμεσα έλεγχο. Προκειμένου να μην καταστραφούν όλοι και συμπαρασύρουν τους πολύχρονους κόπους της εταιρίας συλλαμβάνουν, από κοινού, την ιδέα να αναλάβει ένας την ευθύνη της απάτης – ο οποίος θα φυλακιστεί για επτά χρόνια. Στην προσπάθεια τους να βρουν γρήγορα μια λύση προσλαμβάνουν ένα διαμεσολαβητή και αρχίζει η, μεταξύ τους, μαραθώνια διαπραγμάτευση. Βασισμένο στην ομώνυμη ισπανική ταινία «7 anos», το έργο που αποδίδει θεατρικά και σκηνοθετεί ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος συστήνεται ως εργασιακό δράμα αγωνίας, αλλά τελικά είναι αρκετά περισσότερα από αυτό. Απολύτως δικαιολογημένα και τα απανωτα sold out. Εκαιρετικές ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς (Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Ορφέας Αυγουστίδης, Αλεξάνδρα Αϊδίνη και Γιώργος Χριστοδούλου) και ένα καυστικό σχόλιο για τη βαθιά αλλοτρίωση του σύγχρονου ανθρώπου.
Μέχρι Κυριακή 1 Απριλίου στο  Θέατρο Αποθήκη

«Γρανάδα» Το νέο απόκτημα της ελληνικής δραματουργίας, σ' ένα βαθιά συγκινητικό ανέβασμα. Ο λόγος για την «Γρανάδα» του Γιάννη Καλαβριανού, ένα έργο για την απώλεια και τις συμπτώσεις που δένουν τις ζωές των ανθρώπων για πάντα. Η Γρανάδα, «η πόλη του καλού θανάτου», είναι ο τόπος όπου άρχισε να μπλέκεται η ιστορίαμιας σύγχρονης οικογένειας, πριν από 35 χρόνια. Το πρώτο και τελευταίο ταξίδι ενός ερωτευμένου ζευγαριού, ένα ατύχημα που ακολούθησεκαι μία συμφωνία σιωπής,έδεσαν τις ζωές όλων, με φόντο την ιστορία της Ιωάννας της Τρελής.  Μια πολύ δεμένη ομάδα ηθοποιών -  Φιλαρέτη Κομνηνού, Εφη Σταμούλη, Γιώργος Γλάστρας, Στέφη Πουλοπούλου, Αλεξία Μπεζίκη, Διαμαντής Αδαμαντίδης -  αναδεικνύουν άριστα τις ποιότητες του κειμένου.
Μέχρι Κυριακή 1 Απριλίου στο Από Μηχανής Θέατρο

«Το τραμ με το όνομα Πόθος» Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός σκηνοθετεί ένα από τα σημαντικότερα έργα του θεατρικού ρεαλισμού του 20ού αιώνα και πετυχαίνει ένα απ΄ τα ωραιότερα ανεβάσματα του έργου τα τελευταία χρόνια. Η Μαρία Ναυπλιώτου ως Μπλανς Ντιμπουά πετυχαίνει, όπως φαίνεται, τη σημαντικότερη ερμηνεία της. Το ποιητικό σύμπαν της παράστασης βεβαίως καθορίζεται κι από μια άλλη εκδοχή «λόγου», τη μουσική και το τραγούδι που υπογράφει ο Αγγελος Τριανταφύλλου.
Μέχρι Κυριακή 1 Απριλίου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Με δύναμη από την Κηφισιά: Η Λυδία Φωτοπούλου,  η Έμιλυ Κολιανδρή, η Γαλήνη Χατζηπασχάλη και η Ευδοξία Ανδρουλιδάκη ενσαρκώνουν στο θέατρο του Νέου Κόσμου υπό τη σκηνοθετική ματιά του Δημήτρη Καραντζά τις τέσσερις ηρωίδες του έργου του Δημήτρη Κεχαΐδη και της Ελένης Χαβιαρά στο «Με δύναμη από την Κηφισιά», αντικατοπτρίζοντας και σήμερα το μοντέλο του σύγχρονου δυτικού ανθρώπου και την αγωνία του μπροστά στους καταιγιστικούς ρυθμούς στους οποίους καλείται να ανταποκριθεί. Γραμμένο με σπινθηροβόλο χιούμορ, γρήγορο ρυθμό και ανάλαφρη διάθεση, άλλοτε φάρσα, άλλοτε κομεντί, άλλοτε δράμα, με αριστοτεχνική κατασκευή, το “Με δύναμη από την Κηφισιά” αναδεικνύει το εσωτερικό κενό των ηρωίδων και την απελπισία τους μπροστά στο πέρασμα του χρόνου, τη δυσκολία τους να ανταποκριθούν στα κοινωνικά πρότυπα και να σταθούν στα πόδια τους.
Μέχρι 1η Απριλίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου

Λυσσασμένη Γάτα: Ο Νικορέστης Χανιωτάκης επέλεξε να ακολουθήσει την κλασική πεπατημένη- και χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις- σκηνοθετική οδό στο έργο αυτό του Ουίλιαμς. Και μάλλον έπραξε σωστά, γιατί έτσι «ακούστηκε» καθαρός και κρυστάλλινος ο διαχρονικός λόγος του κειμένου. Ένα κλασικό και στιβαρό ανέβασμα με τρεις καλές ερμηνείες (Μαρία Κίτσου- Ορέστης Τζιόβας- Νικήτας Τσακίρογλου).
Μέχρι 1η Απριλίου στο θέατρο Θησείον

ΗρωεςΤρεις γκρινιάρηδες βετεράνοι στρατιωτικοί ζουν έγκλειστοι σε ένα νοσοκομείο αναπολώντας τις παλιές τους δόξες. Ζουν με το όνειρο πως μια μέρα θα καταφέρουν να δραπετεύσουν και να ξαναβρεθούν στον έξω κόσμο. Καταστρώνουν φιλόδοξα και ανέφικτα σχέδια για την αποχώρησή τους, διασκεδάζοντας έτσι με τη φαντασία τους την ανημποριά τους να κουνήσουν έστω και ένα μέτρο. Αυτή η συγκινητική και ανθρώπινη κωμωδία μετουσιώνει αυτούς τους απλούς ανθρώπους σε ήρωες καθώς με τη σκέψη τους ταξιδεύουν εκεί που οι ίδιοι δεν μπορούν να φτάσουν. 
Μέχρι 1η Απριλίου στο θέατρο Θησείον

Βοσκοπούλα Οι δουλειές του Δημήτρη Αγαρτζίδη και της Δέσποινας Αναστάσογλου ανέκαθεν ξεχώριζαν για τη μινιμαλιστική και αέρινη αισθητική τους, τον λυρισμό και την ποιητικότητά τους. Σίγουρα βασικό ρόλο σ΄αυτό παίζει το γεγονός πως οι ίδιοι επιμελούνται τη δραματουργία των κειμένων που επιλέγουν. Εδώ, στη «Βοσκοπούλα», δεν πρόδωσαν ούτε το παρελθόν τους ούτε τις προσδοκίες του κοινού τους. Και μάλιστα ρισκάρουν, καθώς διατηρούν ατόφια την κρητική ιδιόλεκτο. Και αυτό όχι μόνο δεν ξενίζει, τουναντίον γοητεύει.  Ο Γιώργος Παπανδρέου και η Πηνελόπη Τσιλίκα αποτέλεσαν τις ιδανικές επιλογές προκειμένου να ενσαρκώσουν τους δύο πρωταγωνιστές. Αυτούς που με όχημα τη φωνή και το σώμα τους μίλησαν για την απολυτότητα του πρώτου συναισθήματος, του έρωτα και της πρώτης αγάπης. Αυτής που η οξύτητά της είναι τέτοια που «συνορεύει» ακόμη με τον θάνατο. 
Μέχρι 1η Απριλίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου 

 

Γεωργία Οικονόμου

Περισσότερα "Νέα"
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΝΕΑ" Main_arxaio-theatro-epidauroy-pr Πάμε Επίδαυρο με 16 ευρώ; Ειδικές προσφορές του Εθνικού Θεάτρου συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς για το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου. Main_%ce%a0%ce%bf%cf%81%cf%84%cf%81%ce%b1%ce%af%cf%84%ce%b1_%ce%bd%ce%ad%cf%89%ce%bd_%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%cf%8e%ce%bd_%ce%95%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82_%ce%a3%ce%ba%ce%b7%ce%bd%ce%ae%cf%82_2018-19._%ce%a6%cf%89%cf%84%cf%8c_%cf%84%ce%bf%cf%85_%ce%91%ce%bd%ce%b4%cf%81%ce%ad%ce%b1_%ce%a3%ce%b9%ce%bc%cf%8c%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%85 Από Κακάλα και Καραντζά έως Πλάτωνος και Σάττι: Τι θα δούμε στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Ενας πολυφωνικός προγραμματισμός γεμάτος ανήσυχες καλλιτεχνικές δημιουργίες. Main_''proswpikh_symfwnia''_apo_ton_oktwbrio_sto_apo_mhxanhs_8eatro_-_photo_by_patroklos_skafidas Τσακίρογλου- Βαλαβανίδης- Μπουρδούμης σε μία «Προσωπική Συμφωνία» Σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά. Main_slider Η Στεφανία Γουλιώτη φέρνει χαράματα τις Ευμενίδες Στο αρχαίο Στάδιο της Επιδαύρου. Main_staplagia_1 Θεοδωρόπουλος- Μαθιουδάκης στα... Πλάγια Δύο παραστάσεις στις 23 Ιουνίου. Main_%ce%9c%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%be%cf%8d_%ce%a0%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b1%ce%b9%cf%8e%cf%82_%ce%ba%ce%b1%ce%b9_%ce%9d%ce%b5%ce%b1%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5%cf%89%cf%82_1 Ο Κώστας Παπακωνσταντίνου μεταξύ Πειραιώς και... Νεαπόλεως Η παράσταση θα πραγματοποιήσει καλοκαιρινή περιοδεία.
#load_content_with_ajax