ΤΡΙΤΗ 30 ΜΑΪΟΥ 2017
Θέατρο | Παράσταση

Γκλούμ Αλεξάντρ Οστρόφσκι

Id

Τι
Γκλούμ
Πού
104 ,
Ευμολπιδών 41 - Γκάζι ,
Τηλ.: 210 3455020
Συγγραφέας
Αλεξάντρ Οστρόφσκι
Σκηνοθέτης
C. for Circus
Ηθοποιοί
Παναγιώτης Γαβρέλας, Χρύσα Κοτταράκου, Ειρήνη Μακρή, Νικόλας Παπαδομιχελάκης, Παύλος Παυλίδης, Νατάσα Ρουστάνη, Σπύρος Χατζηαγγελάκης
Συντελεστές
Μετάφραση: Βαλέρια Δημητριάδου Δραματουργική επεξεργασία: C. For Circus Μουσική : C. For Circus Σκηνικά & Κοστούμια : Τίνα Τζόκα Φωτισμοί : Σεσίλια Τσελεπίδη Φωτογραφίες : Νίκος Πανταζάρας
Πότε
20 Φεβρουαρίου 2017
Μέχρι Πότε
9 Απριλίου 2017
Τι ώρα
Κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 21:00
Διάρκεια
0'
Διάλειμμα
Όχι
Εισιτήρια
12 ευρώ, 8 ευρώ φοιτητικό/ανέργων, 5 ευρώ ατέλεια Τα πρώτα 100 εισιτήρια με αγορά μέσω viva διατίθενται στα 8€

Μάθε πριν πας

Ένας κυνηγός της τύχης, ένας άνθρωπος που λαχταρά να αδράξει όσα του αξίζουν και κάνει γι’ αυτό περισσότερα απ’ όσα χρειάζεται.

Η Μόσχα, στις αρχές του 19ου αιώνα, είναι ένας μεγάλος αυτοαναφορικός διάλογος. Ο  νέος και ανήσυχος Γκλούμοφ αποφασίζει, πολύ στοχευμένα, να πάρει μέρος σ’ αυτό το διάλογο αντιδρώντας στην αδιάφορη θέση του στην κοινωνία της πόλης. Με την εξυπνάδα και το θράσος του καταφέρνει να εισχωρήσει σε έναν κύκλο ανθρώπων με επιρροή χρησιμοποιώντας τους κατάλληλα για να πετύχει τους στόχους του: μια σταθερή, καλοπληρωμένη δουλειά και έναν γάμο «λαχείο», εισιτήριο στην εξέχουσα κοινωνία της Μόσχας. Σύμμαχός του στην πορεία αυτή ένα ημερολόγιο, μόνος αποδέκτης της αλήθειας – καθρέφτης των μύχιων σκέψεών και αχίλλειος πτέρνα του.  

Η παράσταση είναι βασισμένη στο «Ημερολόγιο ενός απατεώνα» του Αλεξάντρ Οστρόφσκι. Πρόκειται για μια σάτιρα της εποχής του μεγάλου Ρώσου δραματουργού της περιόδου του ρεαλιστικού ρεύματος στη ρωσική λογοτεχνία που καυτηριάζει με χιούμορ διαχρονικά κοινωνικοπολιτικά θέματα όπως τη ματαιοδοξία και την κενότητα των διαπροσωπικών σχέσεων, τη δημόσια εικόνα-ως εργαλείο απάτης και αυτοεξαπάτησης, τις προκαταλήψεις και το συντηρητισμό, τη διαπλοκή της εξουσίας και των εκπροσώπων της ανώτερης κοινωνικής τάξης.