ΤΡΙΤΗ 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Θέατρο | Παράσταση

Αδαής και ο Παράφρων, Ο Τόμας Μπέρνχαρντ

Id

Τι
Αδαής και ο Παράφρων, Ο
Πού
ΠΟΡΕΙΑ,
Τρικόρφων 3-5 & 3ης Σεπτεμβρίου 69, Πλατεία Βικτωρίας ,
Τηλ.: 210-8210991
Συγγραφέας
Τόμας Μπέρνχαρντ
Σκηνοθέτης
Γιάννος Περλέγκας
Ηθοποιοί
Ανθή Ευστρατιάδου, Γιάννης Καπελέρης, Χρήστος Μαλάκης, Γιάννος Περλέγκας
Συντελεστές
Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας Σκηνικά - Κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα Κίνηση: Δήμητρα Ευθυμιοπούλου Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος Βίντεο: Ιάσονας Αρβανιτάκης Βοηθός σκηνοθέτη: Μάγδα Καυκούλα Βοηθός σκηνογράφου: Γεωργία Μπούρα Σχεδιασμός μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου Σχεδιασμός κομμώσεων: Χρόνης Τζήμος Σχεδιασμός ήχου: Δημήτρης Τσούκας, Γιώργος Μιχαλόπουλος Φωνητική διδασκαλία: Ευαγγελία Καρακατσάνη Φωτογραφίες παράστασης: Karol Jarek, Ιάσονας Αρβανιτάκης, Γιάννης Πρίφτης
Πότε
16 Ιανουαρίου 2018
Μέχρι Πότε
15 Μαΐου 2018
Τι ώρα
Δευτέρα και Τρίτη στις 20:30
Διάρκεια
150'
Διάλειμμα
Όχι
Εισιτήρια
Κανονικό: 16 ευρώ, senior (άνω των 65): 14 ευρώ, φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων: 12 ευρώ

Μάθε πριν πας

Η άγρια κωμωδία του Τόμας Μπέρνχαρντ για την τραγωδία της τέχνης, της επιστήμης και της γονεϊκής χειραγώγησης σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα, επανέρχεται για έναν τρίτο κύκλο παραστάσεων στο θέατρο Πορεία.

Μια μεγάλη ντίβα της όπερας πρόκειται να τραγουδήσει στον «Μαγικό Αυλό» του Μότσαρτ για διακοσιοστή εικοστή δεύτερη φορά. Εξαντλημένη από την πειθαρχία που έχει επιβάλλει στον εαυτό της και από την επαναλαμβανόμενη έκθεσή της στην κρίση του κοινού,  αποφασίζει να ματαιώσει τις προγραμματισμένες εμφανίσεις της και να αποσυρθεί με τον τυφλό πατέρα της στην εξοχή. Εκείνος όμως, αλκοολικός και φιλοχρήματος, έχει εναποθέσει όλη του τη ζωή στην τραγουδιστική καριέρα της κόρης του. Ανάμεσά τους βρίσκεται ένας γιατρός, «δόκτωρ» Ιατροδικαστικής, παθιασμένος με την ανθρώπινη ανατομία, αλλά αδιάφορος για την ανθρώπινη ύπαρξη.

Πώς επιδρά η τελειομανία, η στείρα εξειδίκευση, η υπέρμετρη συγκέντρωση, ο αυστηρός αυτοπεριορισμός πάνω στον καλλιτέχνη;

Η τέχνη, η επιστήμη, ακόμη και η σχέση γονιού και παιδιού, αποδεικνύονται ανεπαρκείς και καταστροφικές για την πλήρωση των ανθρώπινων αναγκών. Ο Μπέρνχαρντ μετατρέπει την ιατρική σε επιστήμη της αποσύνθεσης και τη μουσική σε τέχνη της αποπροσωποποίησης και της καταστροφής. Ο μεγάλος Αυστριακός συγγραφέας επιστρατεύει το γκροτέσκο και «χολερικό»  χιούμορ του για να υπογραμμίσει το υπαρξιακό άγχος των ηρώων του. 

Διαβάστε την κριτική της παράστασης εδώ.