Θέατρο | Παράσταση

Απολογία της Μαρί Κιουρί, Η Ευσταθία

Id

Τι
Απολογία της Μαρί Κιουρί, Η
Πού
ΣΤΑΘΜΟΣ,
Βίκτωρος Ουγκώ 55, Μεταξουργείο ,
Τηλ.: 2105230267
Συγγραφέας
Ευσταθία
Σκηνοθέτης
Κίρκη Καραλή
Ηθοποιοί
Πέγκυ Τρικαλιώτη, Αγγελική Πασπαλιάρη και ο χορευτής Κωνσταντίνος Παπανικολάου.
Συντελεστές
Δραματουργική επεξεργασία: Κίρκη Καραλή Σκηνικά - Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου Φωτισμοί: Άλεξ Αλεξάνδρου Κίνηση: Κωνσταντίνος Παπανικολάου Επιστημονική Σύμβουλος: Παρή Ράπτη Βοηθός σκηνοθέτη: Κίρκη Ιωσηφίδου Τεχνική υποστήριξη: Βλάσης Παπαπετρόπουλος Φωτογραφίες: Νίκος Πανταζάρας Βίντεο: Ειρήνη Στείρου Παραγωγή: Τέχνης Πολιτεία (Αναστασία Παπαγεωργίου) Μουσική: Ευσταθία Το τραγούδι της παράστασης, "Για πες μου κάτι" ερμηνεύουν η Ευσταθία και η Πένυ Μπαλτατζή. Ενορχήστρωση – Ηχοληψία - Μείξη τραγουδιού "Για πες μου κάτι": Μανόλης Λιανής Πιάνο: Χάρης Μπότσης
Πότε
5 Οκτωβρίου 2018
Μέχρι Πότε
28 Οκτωβρίου 2018
Τι ώρα
Παρασκευή & Σάββατο στις 21:00 Κυριακή στις 18:15
Διάρκεια
80'
Διάλειμμα
Όχι
Εισιτήρια
Κανονικό: 12€ Μειωμένο 10€ (Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65) Ανέργων: 5€

Μάθε πριν πας

Η άγνωστη, στο ευρύ κοινό, ιστορία μιας σημαντικής γυναίκας της παγκόσμιας Ιστορίας.

Ένα ερωτικό σκάνδαλο, στο Παρίσι του 1911, γίνεται αφορμή για να κινδυνέψει μια επιστήμονας, να μην πάρει ένα Νόμπελ. Πρωταγωνιστές σ' αυτό το σκάνδαλο, η Μαρί Κιουρί και ο Πωλ Λανζεβάν, επίσης επιστήμονας, παλιός μαθητής του άντρα της, Πιέρ Κιουρί, και παντρεμένος. Ο γαλλικός Τύπος αποσιώπησε τη δεύτερη απονομή της, του Νόμπελ Χημείας, και η γαλλική κοινωνία την κατέκρινε ξεχνώντας την μεγαλειώδη προσφορά της

Αυτό το πραγματικό γεγονός, γίνεται εφαλτήριο για μια παράσταση που διαδραματίζεται σε μια δικαστική αίθουσα. Εκεί διεξάγεται η φανταστική δίκη της Μαρί και της δίνεται η ευκαιρία για μια απολογία. Και η καλύτερη απολογία δεν είναι άλλη από τη διήγηση της ζωής της. Τα πρώτα χρόνια στην υπό τσαρική κατοχή Βαρσοβία, οι σπουδές στη Σορβόνη, η ραδιενέργεια, το πρώτο Νόμπελ... Η Μαρί στο εδώλιο, σε μια συνθήκη κατάφωρης αδικίας, ξετυλίγει με συγκίνηση και ένταση τη δική της προσωπική ιστορία αποδεικνύοντας πως ο δρόμος των ιδεολόγων του πλανήτη, ειδικά των γυναικών, δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.