Κινηματογράφος | Ταινίες

Ο χαρισματικός , 2019 (The Prodigy)

Αξιολόγηση

Id

Σκηνοθεσία
Νίκολα ΜακΚάρθι
Σενάριο
Τζεφ Μπούλερ
Πρωταγωνιστούν
Τέιλορ Σίλινγκ, Τζάκσον Ρόμπερτ Σκοτ, Πίτερ Μούνεϊ, Κολμ Φιόρι, Μπρίτανι Άλεν, Ντέιβιντ Κόλσμιθ, Μπρίτανι Άλεν, Πολ Φοτέ
Διάρκεια
93
Χώρα
Χονγκ Κονγκ, Ηνωμένες Πολιτείες
Είδος
Μεταφυσικού τρόμου
Πρεμιέρα
07 Φεβρουαρίου 2019

Ένας χαρισματικός, ιδιοφυής γιός που αρχίζει να φέρεται αλλόκοτα, οι ανησυχούντες γονείς του (ιδίως η μάνα), και μια ξεγυρισμένη μετεμψύχωση πρωταγωνιστούν σε αυτή την αξιοπρεπή, αλλά όχι αξιομνημόνευτη ταινία.

Στην αρχή, για κάνα τρίλεπτο, πηγαινοερχόμαστε μεταξύ δυο διαφορετικών location/ περιστάσεων: από τη μία, βλέπουμε μια τύπισσα (Άλεν) με χέρι κομμένο απ’ τον καρπό να τρέχει αιμόφυρτη κι αλαφιασμένη σε επαρχιακή ερημιά, προσπαθώντας να ξεφύγει από τον ψυχάκια που της το έκοψε∙ από την άλλη, σε παραδιπλανή πολιτεία βλέπουμε την Σάρα (Σίλινγκ) και τον σύντροφό της, Τζον (Μούνεϊ), που μετά από χρόνια άκαρπων προσπαθειών επιτέλους αποκτούν απόγονο: τον Μάιλς (αρχικά ο Κόλσμιθ, μετά ο Σκοτ), ένα υγιέστατο αγοράκι με το’ να μάτι μπλε, και τ’ άλλο μελί. Την φάση με τον ψυχάκια δεν την ξαναβλέπουμε –εξάλλου, τον κάνουν σουρωτήρι οι σφαίρες της αστυνομίας, ακριβώς τη στιγμή που η Σάρα ξεγεννάει… Περισσότερα δεν αποκαλύπτω –πεντέξι ταινίες του είδους να’χεις δει, το πιάνεις πατ-κιούτ το υπονοούμενο. Αρχικά, λοιπόν, ο Μάιλς είναι απλώς υπερβολικά γρήγορος στην κατάκτηση βασικών δεξιοτήτων: μιλάει, ξερωγώ, πριν γίνει έξι μηνών, πάει νηπιαγωγείο από τα δύο του, και γενικά προοδεύει αλματωδώς. Μέχρι που γύρω στα οκτώ του, αρχίζουν τα όργανα τα μεταφυσικάααα. Θα σκοτώσει (από κατοικίδιο μέχρι συμμαθητή) ο μικρός Μάιλς, θα αρχίσει να παραμιλάει στον ύπνο του στα ουγγρικά (Κάιζερ Σόζε, εσύ;), και γενικά πολύ θα θορυβήσει την δόλια τη μάνα του με τη συμπεριφορά του. Ή μπας και δεν είναι καν δική του όλη αυτή η ειδεχθής συμπεριφορά;

Η τρίτη ταινία του ΜακΚάρθι, ο οποίος ειδικεύεται στο αιματοβαμμένο μεταφυσικό είδος, παραμένει αξιοπρεπής, ακόμα κι όταν το σενάριο του Μπούλερ σολάρει προβλέψιμα και αυθαίρετα. Βέβαια, παρά την ενδιαφέρουσα φωτογραφία (Μπρίτζερ Νίλσον), την υποβλητική μουσική (Τζόζεφ Μπισάρα), και την παρουσία της Σίλινγκ (του τηλεοπτικού «Orange Is the New Black»), η ταινία δεν είναι και τίποτα σπουδαίο. Κι ας αφήνει υπόνοιες για σίκουελ…

Τατιάνα Καποδίστρια

Φωτογραφίες