ΠΕΜΠΤΗ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019
Θέατρο | Νέα

Ο Ανδρέας Πασπάτης μάς καλεί σ΄ένα «Τσάι Party» 12 Φεβρουαρίου 2019

Στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.

Ανδρέας Πασπάτης, ένας κωμικός με μεγάλη πορεία στην ελληνική stand up comedy σκηνή, συγκέντρωσε τα καλύτερά του κείμενα στην σόλο του παράσταση με τίτλο «Τσάι Party» και αφού την παρουσίασε με πολύ μεγάλη επιτυχία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, επαρχία και εξωτερικό, επανέρχεται για 4 μόνο τελευταίες παραστάσεις στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, τα Σάββατα 23 Φεβρουαρίου, 2, 9 και 16 Μαρτίου.
Εμείς μιλήσαμε με τον Ελληνα κωμικό προκειμένου να μάθουμε όσο το δυνατόν περισσότερα γι΄αυτές τις βραδιές. 

Τσάι και πάρτι… δύο αντικρουόμενες λέξεις. Πώς συνδυάζονται μαζί;
Έλα ντε! Και εμένα αυτό μου έκανε εντύπωση! Το εξηγώ και στην παράσταση και έχω και κείμενο για αυτό. Ουσιαστικά πρώτη φορά συνάντησα την ορολογία αυτή όταν ζούσα στην Αγγλία. Από τις πρώτες μέρες μάλιστα που είχα πάει εκεί, με είχαν καλέσει σε ένα. Ε, μου έκανε τόση εντύπωση σαν όρος, που το έκανα τίτλο παράστασης! Δεν θα πω όμως παραπάνω για να μην κάνω σπόηλ.

Μήπως πρέπει να βλέπουμε τα όσα συμβαίνουν σε αυτό τον τόπο σαν ένα μεγάλο πάρτι και να αντιμετωπίζουμε με ψυχραιμία σαν να πίνουμε τσάι;
Τι είπες τώρα! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι ακούγεται πολύ ψαρωτικό και ψαγμένο. Θα λέω από δω και πέρα ότι αυτό είναι το ουσιαστικό και υπολανθάνον μήνυμα της παράστασης, σ’ευχαριστώ!

Την παράσταση την έχετε παρουσιάσει και στο εξωτερικό. Τα θέματα που απασχολούν τον κόσμο και σατιρίζετε μέσα από τα κείμενα σας, είναι οικουμενικά ή τα τροποποιείτε ανάλογα με το πού βρίσκεστε;
Η παράσταση είναι σταθερή γενικά και δεν αλλάζει ανάλογα με το που παίζω και ποιος ήρθε να την δει. Είναι όπως και οι θεατρικές παραστάσεις που έχουν σταθερό κείμενο. Δεν θα δεις για παράδειγμα τον Άμλετ να αλλάζει τις ατάκες του ανάλογα το που παίζει. Θα μου πεις τώρα ότι αρχικά ο Άμλετ μεταφράζεται και μεταφέρεται σε κάθε γλώσσα, σε αντίθεση με το Τσάι Party, που μέχρι τώρα τουλάχιστον παίζεται μόνο στα ελληνικά, και τι σχέση έχω εγώ με τον Σαίξπηρ. Οκ θα δεχτώ τις ενστάσεις αυτές, απλά είπα να φέρω μια κλασική παράσταση για το παράδειγμα μου και επίσης Σαίξπηρ λέγανε και τον πρώτο μου σκύλο αν αυτό κάπως βελτιώνει την υπεράσπιση μου... Τώρα αν θα πω ή αν σχολιάσω κάτι έξτρα για μια πόλη ή περιοχή δεν νομίζω πως μπορείς να το πιάσεις για τροποποίηση κειμένων.

Είναι μοναχική η διαδρομή ενός stand up comedian;
Θέλεις να βάλω τα κλάματα; Να πω πως δεν έχω φίλους; Μίλησες με τον ψυχολόγο μου; Τι συμβαίνει; Σε μια πιο σοβαρή βάση, ναι μπορείς να το πεις αυτό καθώς είσαι παραδοσιακά μόνος σου στην σκηνή, εσύ και τα κείμενα σου με ένα μικρόφωνο απέναντι στο κοινό.

 Σας γνωρίσαμε σαν δίδυμο με την Ήρα Κατσούδα. Η συνεργασία άνδρα - γυναίκας στο stand up comedy βοηθάει ή η σόλο παράσταση έχει περισσότερα περιθώρια ελευθερίας στο πώς θα κινηθεί;
Πάντα βοηθάνε οι καλές συνεργασίες και είναι πολύτιμες. Από εκεί και πέρα όμως ο στόχος του κάθε κωμικού είναι να φτιάξει και να έχει παράσταση δική του μόνος του.

 

Τospirto team

Περισσότερα "Νέα"
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΝΕΑ" Main_fpg_7886_hr_name Η Βίκυ Αδάμου, ο Χρήστος Καπενής και η «Λήθη» του Δημητριάδη Στην Αγγλικανική Εκκλησία “Άγιος Παύλος”. Main_%ce%a4%ce%9f_%ce%98%ce%91%ce%a5%ce%9c%ce%91_%ce%a4%ce%97%ce%a3_%ce%91%ce%9d%ce%9d%ce%a5_%ce%a3%ce%91%ce%9b%ce%99%ce%92%ce%91%ce%9d_2 «Το θαύμα της Άννυ Σάλιβαν» στο Μεταξουργείο Σκηνοθετεί η Νικαίτη Κοντούρη. Main_talkingheads_4__tasosvrettos «Talking Heads» από τον Βαγγέλη Παπαδάκη με την Πηνελόπη Σταυροπούλου Στο Θέατρο 104 από τις 25 Οκτωβρίου 2019. Main_photo_cowboy_%ce%93%ce%99%ce%91_%ce%94.%ce%a4. Ο Γιάννης Φέρτης είναι ένας αληθινός... κάουμπόι Σκηνοθετεί η Ελένη Γκασούκα. Main__gou3673_(4) «Το Τελευταίο Όνειρο της 'Εμιλυ Ντίκινσον» στο 104 Σκηνοθετεί ο Δημοσθένης Φίλιππας. Main_the_children_%ce%97%ce%98%ce%9f%ce%a0%ce%9f%ce%99%ce%9f%ce%99_1 Λουιζίδου, Σκιαδαρέσης, Σταθακοπούλου είναι τα «Παιδιά« Σκηνοθετεί ο Νικορέστης Χανιωτάκης.
#load_content_with_ajax