ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019
Θέατρο | Νέα

Οι μεγαλύτεροι αρχαιολόγοι του αιώνα είναι τζέντλεμεν 06 Μαρτίου 2019

Οι Ginger Creepers Theater Band γράφουν στο www.tospirto.net με αφορμή την παράστασή τους.

Οι Ginger Creepers δημιουργούν μια στατική περιπέτεια, το «Γιβραλτάρ».  Έναν πολυσύνθετο προσωπικό κόσμο, εντός και εκτός της σκηνής, συνδυάζοντας μύθους, ιστορικές αναφορές, σε συνδυασμό με την προσωπική τους δημιουργική διαδικασία, σε ένα θέαμα που ξεκινάει και ολοκληρώνεται πριν και μετά την ίδια την παράσταση.

Οι Ginger Creepers Theater Band (Χρ. Καπενής, Γρ. Χατζάκης) έγραψαν στο www.tospirto.net με αφορμή την παράστασή τους: 

Οι μεγαλύτεροι αρχαιολόγοι του αιώνα είναι τζέντλεμεν
Διαμερίσματα στο Λονδίνο, το Παρίσι, το Χόλιγουντ, την Ντίσνεϊλαντ, το Μεξικό. Διασυνδέσεις με διάσημους συλλέκτες, συνεργασίες με τα μεγαλύτερα Μουσεία του κόσμου, πολυτελής διαβίωση, αλλά και σχέσεις με αρχαιοκάπηλους και μοντέλα, το δίδυμο Λίο-Λούι θα μπορούσε να πρωταγωνιστεί σε ταινία του Χόλιγουντ.

Ο διάσημος αρχαιολόγος Λούι γνώρισε τον διάσημο αρχαιολόγο Λίο το 2005, ενώ σπούδαζαν αρχαιολογία και από τότε έγιναν αχώριστοι στη ζωή και τις μπίζνες. Αφού τους απέβαλαν από το κολέγιο με αβάσιμες υποψίες για κλοπή αρχαίου ευρήματος ιδιοκτησίας του πανεπιστημίου, τα αρχίδια που τους κατηγόρησαν κατάλαβαν το λάθος τους και μετά από δικαστικές διαμάχες δικαιώθηκαν.
Φήμες πάλι, τους ενέπλεξαν με σπείρες αρχαιοκαπηλίας, που κίνησαν υποψίες γύρω από το όνομά τους σχετικά με 100.000 αρχαία αντικείμενα. Έτσι, ξεκίνησε ανθρωποκυνηγητό από την Ιντερπόλ, που τους οδήγησε στο Γιβραλτάρ για να φυγαδευθούν.
Η επιλογή της τοποθεσίας δεν ήταν τυχαία. Η ευφυΐα και το ταλέντο τους, σε συνδυασμό με σκληρή δουλειά και χρόνια μελέτης και έρευνας, τους οδήγησαν στο Γιβραλτάρ και κατ’ επέκταση στη μεγαλύτερη ανακάλυψη του αιώνα. Τη μυθική Ατλαντίδα. Για αιώνες ο Πλάτωνας, που τοποθετούσε σε κείμενά του την Ατλαντίδα δίπλα στο Γιβραλτάρ (Ηράκλειες Στήλες, όπως ήταν η ονομασία του τότε) είχε γίνει πηγή έμπνευσης για αρχαιολόγους και εξερευνητές, αλλά κανείς ποτέ δεν είχε καταφέρει να καταρρίψει τον μύθο.
Στο Γιβραλτάρ δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια, δημιούργησαν μια ραδιοφωνική εκπομπή για την αγάπη αμόρ, με εκατομμυρια ακροατές ανά τον κόσμο. Με όσα κέρδη τους επέφερε η εκπομπή, αλλά και περιστασιακές δουλειές, άρχισαν να εξοπλίζονται με τα απαραίτητα εργαλεία. Πυξίδες, αρχικά, βυθομετρητές και σχετικά, αργότερα με κατάλληλες υποθαλάσσιες στολές και μπουκάλες οξυγόνου. Μελετώντας το υπόβαθος της ευρύτερης θαλάσσιας περιοχής, εντόπισαν το πιθανότερο μέρος που θα μπορουσέ να βρίσκεται το "μυθικό" βασίλειο. Όμως δεν ήταν μόνοι. Κατάλαβαν πως και άλλοι ομόλογοί τους, βρίσκονταν στην περιοχή σκανάροντας το μέρος. Οι δύο αρχαιολόγοι, χρησιμοποίησαν σε όφελος τους το γεγονός, παρακολουθώντας κρυφά τις επιχειρήσεις τους και συλλέγοντας επιπλέον στοιχεία.
Ή έτσι νόμιζαν. Σε μία από τις πρώτες υποθαλάσσιες έρευνές τους με aquapods, εντόπισαν στα ραντάρ τους "παράξενη" κινητικότητα και προσπάθησαν με ελιγμούς να απομακρυνθούν ώστε να μην είναι κι εκείνοι εντοπίσιμοι από τα αντίπαλα ραντάρ. Κατάφεραν όμως τελικά να τους εντοπίσουν κι όταν βγήκανε στην επιφάνεια βρεθήκανε να τους σημαδεύουν με ούζι τρεις νταβραντωμένοι Σομαλοί πειρατές. Τους έκλεισαν τα μάτια. Τους έχωσαν σε ένα ελικόπτερο και τους οδήγησαν σε άγνωστη τοποθεσία στο Μαρόκο. Οι ίδιοι διηγούνται: "Ήταν και μια κοπέλα μαζί. Είχε βαριά νεανική φωνή. Και απίστευτο σώμα. Μετά που μας έβγαλαν τα μαντήλια. Ήταν μια αίθουσα τεράστια. Γεμάτη αρχαία αντικείμενα και πανάκριβους πίνακες. Καταλάβαμε πως πρόκειται για κάτι πολύ πιο μεγάλο από μια απλή σπείρα πειρατών. Μας πρόσφεραν τσάι και μικρά σάντουιτς. Με ζαμπόν και πίκλες. Μας είπαν να περιμένουμε, σε σπαστά αγγλικά.

Λούι: Προσπάθησα να αποσπάσω την προσοχή της κοπέλας, να της πάρω το μαχαίρι που είχε στο παντελόνι, αλλά με είδε ο ψηλός και πήγε να μου σκάσει μπουκέτο.
Λίο: Θα τις είχες φάει για τα καλά αν δεν τον προλάβαινα, φίλε μου.
Γελάνε
"Και τότε μας οδήγησαν στην άλλη αίθουσα. Τη βασιλική.
Κι εκεί στο βάθος, μέσα στην ηχώ και τις κολώνες, τον είδαμε να κάθεται. Στον θρόνο. Στον χρυσό θρόνο. Κοντός και μπασμένος απ’ τα χρόνια. Και τον καταλάβαμε αμέσως. Δε χρειαζόταν να μιλήσει ο κωλόγερος.
Ήταν ο Σάιμς. Ο Ρόμπιν Σάιμς."

Να σημειώσουμε πως ο Ρόμπιν Σάιμς είναι ο διαβόητος αρχαιοπώλης που μαζί με τον συνεργάτη του, Χρήστο Μιχαηλίδη, είχαν μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις αρχαιοκαπηλίας και διακίνησης αρχαίων αντικειμένων στον κόσμο.

Η συνέχεια της ιστορίας των σπουδαίων αρχαιολόγων Λίο και Λούι και πώς κατέληξαν στη μεγαλύτερη ανακάλυψη του 21ου αιώνα, είναι γνωστή. Παρά τη μοναδική τους επιτυχία, συνεχίζουν κανονικά τη ραδιοφωνική εκπομπή τους, Ο Γύρος Του Κόσμου Σε Ογδόντα Μελωδίες, τις ίδιες πάντα μέρες και ώρες (Σ/Κ 19.00) στο Ginger Creepers Radio, τον ίδιο σταθμό που τους ανέδειξε (gingercreepers.com)

 

Συντελεστές: Σύλληψη - Κείμενο: Ginger Creepers (Χρ. Καπενής – Γρ. Χατζάκης). Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Χατζάκης. Σκηνικά: Ζωή Αρβανίτη. Κοστούμια: Lila Nova. Μουσική: Βύρων Κατρίτσης. Βοηθός Σκηνοθέτη: Κική Μπαρμπαβασίλογλου. Φωτογραφίες: Φίλιππος Μαργκαλιάς. Γραφιστική Επιμέλεια: Michelangelo Bevilacqua. Ερμηνεύουν: Χρήστος Καπενής, Γρηγόρης Χατζάκης, Δώρα Παρδάλη

Πληροφορίες: Παραστάσεις: Από 9 Μαρτίου έως 21 Απριλίου. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Σάββατο & Κυριακή στις 19.00. Τιμές εισιτηρίων:
Γενική Είσοδος: 12€. Φοιτητικό, ανέργων: 8€. Ατέλειες ηθοποιών: 5€. BIOS: Πειραιώς 84, Αθήνα. Τηλ. 210 3425335. Προπώληση εισιτηρίων: VIVA.GR. Διάρκεια παράστασης: 110 λ.

Tospirto team

Περισσότερα "Νέα"
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΝΕΑ" Main_fpg_7886_hr_name Η Βίκυ Αδάμου, ο Χρήστος Καπενής και η «Λήθη» του Δημητριάδη Στην Αγγλικανική Εκκλησία “Άγιος Παύλος”. Main_%ce%a4%ce%9f_%ce%98%ce%91%ce%a5%ce%9c%ce%91_%ce%a4%ce%97%ce%a3_%ce%91%ce%9d%ce%9d%ce%a5_%ce%a3%ce%91%ce%9b%ce%99%ce%92%ce%91%ce%9d_2 «Το θαύμα της Άννυ Σάλιβαν» στο Μεταξουργείο Σκηνοθετεί η Νικαίτη Κοντούρη. Main_talkingheads_4__tasosvrettos «Talking Heads» από τον Βαγγέλη Παπαδάκη με την Πηνελόπη Σταυροπούλου Στο Θέατρο 104 από τις 25 Οκτωβρίου 2019. Main_photo_cowboy_%ce%93%ce%99%ce%91_%ce%94.%ce%a4. Ο Γιάννης Φέρτης είναι ένας αληθινός... κάουμπόι Σκηνοθετεί η Ελένη Γκασούκα. Main__gou3673_(4) «Το Τελευταίο Όνειρο της 'Εμιλυ Ντίκινσον» στο 104 Σκηνοθετεί ο Δημοσθένης Φίλιππας. Main_the_children_%ce%97%ce%98%ce%9f%ce%a0%ce%9f%ce%99%ce%9f%ce%99_1 Λουιζίδου, Σκιαδαρέσης, Σταθακοπούλου είναι τα «Παιδιά« Σκηνοθετεί ο Νικορέστης Χανιωτάκης.
#load_content_with_ajax