Θέατρο | Παράσταση

Ο Σωσίας Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι

Id

Τι
Ο Σωσίας
Πού
ΡΟΕΣ,
Ιάκχου 16, 11854 , Γκάζι ,
Τηλ.: 210 3474312
Συγγραφέας
Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι
Σκηνοθέτης
Έφη Μπίρμπα
Ηθοποιοί
Άρης Σερβετάλης, Δρόσος Σκώτης, Γιώργος Συμεωνίδης, Συμεών Τσακίρης, Κωνσταντίνος Καρβουνιάρης
Συντελεστές
Σκηνικά - Κοστούμια: Έφη Μπίρμπα, Διασκευή - δραματουργική επεξεργασία: Έφη Μπίρμπα, Άρης Σερβετάλης, Μιχαήλα Πλιαπλιά, Ηχητικός σχεδιασμός: Vangelino Currentzis, Φωτισμοί: Θύμιος Μπακατάκης, Καλλιτεχνικός συνεργάτης - βοηθός σκηνοθέτη: Μιχαήλα Πλιαπλιά, Επιμέλεια κοστουμιών: Κωνσταντίνος Μαλινδρέτος, Τεχνικός σκηνής - εκτέλεση παραγωγής: Χρήστος Γερασιμόπουλος
Πότε
21 Νοεμβρίου
Μέχρι Πότε
5 Απριλίου
Τι ώρα
Tετάρτη 21.00, Πέμπτη 21.00, Παρασκευή 21.00, Σάββατο 18.30 & 21.00, Κυριακή 18.30 & 21.00
Διάρκεια
90'
Διάλειμμα
Όχι
Εισιτήρια
Κανονικό 17 ευρώ, Φοιτητικό - Ανέργων - Πολυτέκνων 12 ευρώ

Μάθε πριν πας

Ο Άρης Σερβετάλης πρωταγωνιστεί στο έργο του Ντοστογιέφσκι.

Επηρεασμένος τόσο από τον γερμανό E.T.A. Hoffmann όσο και από τον ρώσο Νικολάι Γκόγκολ, ο Ντοστογέφσκι γράφει τον Σωσία του πριν τα διάσημα μεταγενέστερα έργα του (Έγκλημα και Τιμωρία, Δαιμονισμένοι, Αδελφοί Καραμαζόφ). Ο Σωσίας εξέπληξε τους συγχρόνους του, καθώς καταδύεται με τρόπο θαυμαστό στα μύχια της ψυχής του ήρωά του. Αποτέλεσε σημείο αναφοράς ακόμα και για συγγραφείς που δεν εκτιμούσαν τον Ντοστογιέφκσι – ο Βλαντιμίρ Ναμπόκοφ που τον θεωρούσε «μέτριο συγγραφέα» παραδεχόταν πως ο Σωσίας είναι «το καλύτερο πράγμα που έγραψε ποτέ» και πως είναι «ένα σπάνιο και τέλειο έργο τέχνης».

Σύμφωνα με τη σκηνοθέτιδα Έφη Μπίρμπα «Παρακολουθούμε μεγεθυμένα κάποια επεισόδια της πραγματικότητας του Γκολιάτκιν, ενός χαρακτήρα που προσπαθεί να υπάρξει εντός του πλαισίου της κοινωνικά αποδεκτής φυσιολογικότητας. Μπροστά μας εμφανίζεται το υποκειμενικό πλάνο του χαρακτήρα, ό,τι συμβαίνει πέρα από την φαινομενική πραγματικότητα μιας φυσιολογικής ζωής. Διασπώντας την αφηγηματική γραμμικότητα του κειμένου και μεγεθύνοντας κάποια από τα επεισόδια του έργου, επιτελείται μια προσπάθεια καταβύθισης στην κοινωνική αποκοπή, την απομόνωση, τον θορύβο και τη σιωπή».

Διαβάστε κριτική της παράστασης εδώ