Θέατρο | Παράσταση

Βόυτσεκ Γκέοργκ Μπύχνερ

Id

Τι
Βόυτσεκ
Πού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ,
Ηρώων Πολυτεχνείου 32 ,
Τηλ.: 210.4143310,320
Συγγραφέας
Γκέοργκ Μπύχνερ
Σκηνοθέτης
Κατερίνα Ευαγγελάτου
Ηθοποιοί
Γιώργος Γάλλος, Έλενα Μαυρίδου, Σωτήρης Τσακομίδης, Χάρης Χαραλάμπους, Λευτέρης Πολυχρόνης, Γιώργος Ζυγούρης, Μιχάλης Μιχαλακίδης, Στέλιος Θεοδώρου-Γκλίναβος, Μάνος Πετράκης, Αγγελική Αναργύρου Και τα παιδιά: Ιάκωβος Δουλφής, Τζώρτζης Καθρέπτης, Αλέξανδρος Καραμούζης, Νίκος Μικελάκης, Πάμπλο Σότο
Συντελεστές
Μετάφραση: Σπύρος Α. Ευαγγελάτος Δραματουργία: Κατερίνα Ευαγγελάτου Κίνηση-Χορογραφία: Πατρίσια Απέργη Σκηνικό: Εύα Μανιδάκη Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα Μουσική Σύνθεση: Γιώργος Πούλιος Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ Δραματολογική έρευνα: Έρι Κύργια Φωτογραφίες: Μιχάλης Κλουκίνας Κατασκευή σκηνικού: Γιάννης Νίτσος Βοηθός σκηνοθέτη: Αθηνά Σακαλή Βοηθός χορογράφου: Εμμανουέλα Σακελλάρη Βοηθός σκηνογράφου: ΦιλάνθηΜπουγάτσου Βοηθός Παραγωγής: Πάνος Σβολάκης Διεύθυνση Παραγωγής: Όλγα Μαυροειδή Μια συμπαραγωγή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά με την εταιρεία ΛΥΚΟΦΩΣ
Πότε
22 Φεβρουαρίου 2019
Μέχρι Πότε
21 Απριλίου 2019
Τι ώρα
Τετάρτη στις 19.00 Πέμπτη στις 20.30 Παρασκευή στις 20.30 Σάββατο στις 18.00 Σάββατο στις 21.00 Κυριακή στις 19.00
Διάρκεια
85'
Διάλειμμα
Όχι
Εισιτήρια
Τετάρτη: 20, 17& 15 ευρώ Πέμπτη: 20, 17 & 15 ευρώ Παρασκευή: 25, 20 & 15 ευρώ Σάββατο: 20, 17 & 15 ευρώ Σάββατο: 25, 20 & 15 ευρώ Κυριακή: 25, 20 & 15 ευρώ

Μάθε πριν πας

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου επιστρέφει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σκηνοθετώντας Μπύχνερ. Στον πρωταγωνιστικό ρόλο ο Γιώργος Γάλλος.

Ο Μπύχνερ βάσισε το έργο σε μία γνωστή υπόθεση της εποχής: o  στρατιώτης ΓιόχανΚρίστιαν Βόυτσεκ σε μία κρίση ζήλειας μαχαίρωσε την ερωμένη του και καταδικάστηκε σε θάνατο. Παρόλο που μελετά σε βάθος τις κοινωνικές,ποινικές και  τις ιατρικές πτυχές της υπόθεσης , ο Μπύχνερ ξεπερνά την σκοτεινή περίπτωση ενός καταπιεσμένου ατόμου και δημιουργεί μία υπαρξιακή τραγωδία που αγγίζει αιώνια ερωτήματα για την εξάρτηση του ανθρώπου από τις κοινωνικές συνθήκες που είναι πέρα από τον έλεγχό του, την ηθική, τις κοι-νωνικές σχέσεις  αλλά και την  προκαθορισμένη μοίρα.

Οι σύντομες, κινηματογραφικές σκηνές του έργου δεν ακολουθούν τους κανόνες μιας συμβατικής γραμμικής αφήγησης και μέχρι σήμερα οι μελετητές δεν έχουν συμφωνήσει στην τελική εκδοχή που θα πρότεινε ο Μπύχνερ, αν είχε ολοκληρώσει το έργο.

Η παράσταση θα προτείνει μία νέα διασκευή, έναν νέο τρόπο κατάταξης των σκηνών του ημιτελούς αριστο-υργήματος.